الأربعاء، 14 أكتوبر 2009


حائره
هكذا اشعر
منذ شهور و ايام
ما السبب

حائره
هل لانهيار احلامى
و انا امامها عاجزه

حائره
لا
بل انا عاجزه

كم توقفت عند نقطه ما
و لم اتحرك
هل اصابنى اليئس
هل استسلمت له
يكفين الوقت الذى ضاع في التفكير
عليه ان ابدء من جديد
لاى لليئس
لا للاستسلام
و لكنى
حائره
من اين ابدء
و كيف ستكون البدايه
حائره
كيف ستعتزل احلامى مسرح الخيال
لتكون من ابطال مسرح الحياة
حائره

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

بجد مشاء الله عليك ياريمو حلوة اوىىىىىىىى بس انا الوحيدة اللى اعرف انتى حائرة ليه ياعمرى ياحبى انا حاسة بيكى .......بس هنقول ايه بقى ,داانا امبارح كنت هخدلى قلمين فى الشارع انما ايه حكاية ياريمو ماانتى عارفة مين كان معاية هههههههههههه

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
:: سلام الحب ... سلام لكل القلوب ::

بسم الله ماشاء الله مدونة جميلة جدا
وخاطرة اكثر من رائعة ...

ربنا معااكى ويخفف عنك احساس الحيرة
وصدقينى الاحساس بالعجز الحقيقى هو
لما نكون عاجزين عن التعبير عن مشاكلنا
وعن اللى جوانا وبنحس بيه
وانتى قدرتى تعبرى عن مشكلتك وده معناه انك مش عاجزة عن مواجهة
الحياة وانك تقدرى تتخطى نقطة وقوفك
وانا واثق من انك هتهزمى الحيرة ..
-----------------------------------
بالنسبة للاخت المجهولة صاحبة التوقيع
السابق واللى كانت هتنضرب قلمين بقولها
حاولى تكونى منضبطة اكتر فى مواعيدك وتقديرك للناس وانتى مش هتواجهى الموقف تانى ..
----------------------------------
تقبلى مرورى وتحياتى
The Mysterious

غير معرف يقول...

المدونه رائعه جدا ياريم ,ومشاعرك مليئه بأحساس مرهف وجميل,ومن نجاح الى نجاح,وبالتوفيق ان شاء الله.
shahrazad

wellcom

الفراشه ترحب بيك و تتمنى ان تكون خفيفه الظل ممتعه و مفيده في كل بوست حتشوفه